Müşteri İlişkileri Eğitimi

müşteri ilişkileri
Rekabet ve piyasaya sürülen ürünlerin, hizmetlerin sayısı ve kalitesinin artması sonucu, insanlar kendisine sunulanı değil, kendi istediğini tercih edecek konumda bulunurlar. Bu durumdaki müşterilere yönelik geliştirilen müşteri ilişkileri sonucunda, müşteri tatmini ve bağlılığı (sadakat) yaratmanın ana amaç olduğunu belirtmek yanlış olmaz.

Günümüz rekabet şartlarında müşterilerle uzun dönemli ilişkiler oluşturma önem kazanmaktadır. Satış, uzun süreli olabilecek bir kurumsal ilişkinin sadece başlangıcı olabilir. Birlikteliğin kalitesi ve etkinliği, kuruluşun ilişkiyi ne kadar sağlıklı yürüttüğüne ve yaratılan saygınlığın ilişkiyi dönüştürebilme oranına bağlıdır. Bu yüzden müşterinin ne istediğini anlayabilmek, müşteri beklentilerini karşılamak için neler yapılabileceğini bilmek, müşterinin bizi yönetmesine izin vermek gibi unsurları ele alıp değerlendirmek çok önemlidir.

Bu eğitimle birlikte katılımcılar kendi davranışlarının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini görecek, müşteri görüşmelerinde iyi bir izlenim yaratmak ve ilişkiyi sürdürmek için neler yapmak gerektiğini öğrenecekler. Aynı zamanda katılımcıların iş ilişkileri gelişecek ve işlerini daha iyi bir iş birliği içinde sürdürecekler, Şirket kurulan ilişkiler ve güven ortamı sayesinde doğru ve daha iyi şekilde temsil edilecek.

Katılımcı Sayısı: Maksimum 20 kişi
Süre: 2 tam gün

Yeni Kitabım Çok Yakında Sizlerle…

Yeni Kitabım Çok Yakında Sizlerle…

Facebook’tayım

Twitter’dayım